favicon
ورود | ثبت نام
ظرفیت بازار: حجم(24 ساعت): دامیننس بیت کوین: شاخص ترس و طمع بیت کوین:
خانه
صرافی
پورتفوی
کیف پول
حساب کاربری
ارتباط با کارشناسان ارزخان
پاسخگوی سوالات شما هستیم

اخبار ارزهای دیجیتال

previous
تاریخ: 1400/07/28
next
مونو‌اکس مین‌نت عمومی خود را روی اتریوم و پالیگان راه‌اندازی می‌کند.
صرافی غیر متمرکز مونو‌اکس (MonoX) رسما از راه‌اندازی پلتفرم مین‌نت خود روی شبکه‌های اتریوم و پالیگان خبر داده است. این مین‌نت به طور کامل قابلیت خرید و فروش ارزهای مختلف و تأمین نقدینگی در شبکه‌های اتریوم و پالیگان را بدون صرف هزینه‌ی مازاد برای کارمزد شبکه در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد.
بر اساس اعلامیه رسمی، استخرهای نقدینگی در این پلتفرم شامل چهار دارایی اتریوم ‌(ETH)، رپت بیت کوین (WBTC) ،USDC و تتر بر روی شبکه اتریوم می‌شود؛ در حالی که شبکه‌ی پالیگان علاوه بر این چهار ارز، متیک را نیز برای تأمین نقدینگی خود پشتیبانی می‌کند.
نهنگ‌ها مشغول خرید گسترده Chainlink
داده‌های پلتفرم‌های تحلیلی حاکی از آن است که نهنگ‌ها به خرید ارز دیجیتال چین لینک در کف قیمتی آن ادامه می‌دهند. قیمت فعلی این رمزارز، 26 دلار است.
سرمایه گذاران بزرگ، طی چهار ماه اخیر ۱۵ درصد عرضه Chainlink را به دارایی خود اضافه کرده‌اند و کیف پول‌های دارای ۱ تا ۱۰ میلیون چین لینک، در مجموع ۱۶۷ میلیون دلار واحد از این توکن را در اختیار دارند که ارزش آن به ۴۳۱ میلیون دلار می‌رسد.
سولانا آماده جهش ۲ برابری قیمت
اکانت مشهور اسمارت کانترکتر در توییتر با اشاره به ویژگی‌های پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند نظیر سولانا، خبر داده که احتمال افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد.
سولانا مدتی است که جای پای خود را در میان ۱۰ ارز دیجیتال بازار محکم کرده و در حال حاضر در محدوده ۱۶۰ دلار معامله می‌شود اما اکنون، احتمال جهش ۱۰۰ درصدی قیمت SOL آشکار شده است.
راه‌اندازی صندوق MATIC توسط شرکت Bitwise
شرکت Bitwise که در زمینه سرمایه‌گذاری بر نوآوری و فناوری در کسب و کارها فعالیت دارد، صندوق Matic را با هدف فراهم آوردن امکان سرمایه‌گذاری بیشتر بر این شبکه راه‌اندازی کرد.
این صندوق، The Bitwise Polygon Fund نام دارد.
بر اساس توییت منتشر شده توسط بنیاد VeChain، هولدرهای این رمزارز با به روز رسانی شبکه VeChain با نام PoA2.0 موافقت کردند.
بنابراین شبکه اصلی VeChain تا آخر ماه اکتبر به روز رسانی خود را انجام خواهد داد.
دیجیتال کارنسی گروپ اجازه خرید یک میلیارد دلار سهام صندوق بیت کوین گری‌اسکیل را کسب کرد.
طبق گزارش یاهو فایننس، دیجیتال کارنسی گروپ (DCG) که شرکت مادر گری اسکیل است، حالا مجوز خرید یک میلیارد دلار از سهام صندوق گری‌اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) را دریافت کرده است. مجوز قبلی دیجیتال کارنسی گروپ برای خرید ۷۵۰ میلیون دلار از سهام این صندوق کافی بود و با افزایش کنونی، این شرکت قادر خواهد بود تا علاوه بر سهام ۳۸۸ میلیون دلاری کنونی که در این صندوق دارد، باز هم سهام بیشتری از صندوق زیرمجموعه خود را خریداری کند. حالا با کسب اجازه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار این شرکت حق خرید سهام این صندوق را دارد، اما این امر به معنای تعهد برای خرید سهام بیشتر در GBTC نیست.
ریپل با صرافی الانصاری دبی همکاری می‌کند.
شرکت دفترکل توزیع‌شده ریپل با صرافی الانصاری (Al Ansari) دبی وارد همکاری شده است. درپی این همکاری، صرافی الانصاری از ریپل‌نت کلاود (RippleNet Cloud) برای انتقال وجه بین امارات و مالزی استفاده خواهد کرد. راهکار ابری ریپل این امکان را برای کارگران مالزیایی ساکن در امارات فراهم می‌کند تا به طور آنی به کشور خود وجه ارسال کنند.
دادگاه عالی پاکستان از دولت درخواست کرد تا ارزهای دیجیتال را تا سه ماه آینده قانون‌گذاری کند.
به نقل از حبرگزاری پاکستانی اکسپرس تریبون، دادگاه عالی سند (SHC)، عالی‌ترین نهاد قضایی در ایالت سند پاکستان، از دولت این کشور خواسته است تا روش‌هایی را برای قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال ارائه دهد. دادگاه عالی سند به نهادهای نظارتی مانند کمیسیون بورس و واراق بهادار پاکستان (SECP) و بانک مرکزی دستور داد تا با سازمان‌های دولتی مانند مرکز فناوری اطلاعات و حقوق همکاری کنند تا مقررات ارزهای دیجیتال را ظرف سه ماه آینده تدوین کنند.
این دادگاه همچنین از دولت درخواست کرد که گزارشی از اقدامات انجام شده برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در همان بازه زمانی ارائه دهد.
احتمال عرضه دومین ETF بیت کوین آمریکا در روز دوشنبه هفته آینده
روز چهارشنبه شرکت مدیریت دارایی ون‌اک (VanEck)، پس از ثبت صندوق قابل معامله بورسی(ETF) بیت کوین استراتژی خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، خبر از عرضه سهام این صندوق در اسرع وقت داد. در چنین شرایطی و با توجه به تشکیل پرونده برای این ETF در روز شنبه، احتمالا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این صندوق قابل معامله بورسی را تایید کرده و ممکن است معاملات آن از روز دوشنبه آینده آغاز شوند. گفتنی است که این ETF از طریق قراردادهای آتی، سرمایه‌گذاری در بیت کوین را برای مشتریان خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
کارل ایکان: بیت کوین ممکن است بهترین سرمایه ضد تورمی باشد.
سرمایه‌گذار میلیاردر، کارل ایکان در مصاحبه‌ای با CNBC گفته است، بحران بعدی بازار ممکن است در پیش باشد و به عقیده‌ی او بیت کوین می‌تواند بهترین ابزار برای مقابله با تورم باشد.
با وجود ادامه دولت ایالات متحده به تحریک بازار، چاپ پول و افزایش تورم، ایکان اظهار داشت که می‌ترسد ارزش دلار کمتر شده و قیمت کالاها افزایش یابد. صحبت‌های او با اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر افزایش تورم بر اثر مشکلات عرضه در برخی بخش‌ها، هم‌جهت بوده است.
کازموس: راه‌اندازی بلاکچین جدید ساگان-Sagan
به گزارش کوین‌تلگراف، شبکه میان زنجیره‌ای کازموس‌-Cosmos، ساخت یک بلاکچین جدید را آغاز کرده که به توسعه دهندگان امکان می‌دهد پروتکل‌های مختلف را روی آن آزمایش کنند. کازموس در گزارش سه ماهه خود اعلام کرد بلاکچین ساگان-Sagan در حال توسعه است. این خبر همراه با یک پیام ویدئویی و یک نقل قول از ستاره شناس معروف، کارل ساگان-Carl Sagan و تصویری از یک قناری در میان ستاره‌ها اعلام شد.
کازموس‌ به دنبال راه‌اندازی پروتکل ارتباطی بین بلاکچین مارچ-March، است که اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال به راحتی بین اینتربلاکچین‌های سازگار از جمله دارایی‌های غیرمتمرکز، منتقل شوند.
اولین ETF فیوچرز بیت کوین نزدیک به 1 میلیارد دلار در یک روز معامله شد.
اولین ETF فیوچرز بیت کوین ($BTC) ایالات متحده امروز راه‌اندازی شد و سرمایه‌گذاران مشتاق تنها در 20 دقیقه اولیه سهامی معادل 280 میلیون دلار را معامله کردند. با بسته شدن بازار در روز سه شنبه، نزدیک به 1 میلیارد دلار سهام معامله شد.
پس از دریافت تاییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در روز جمعه ، تجارت ETF شرکت پرو شیرز، با عنوان BITO امروز در بورس اوراق بهادار نیویورک آغاز شد.
سهام مربوط به قیمت آینده (فیوچرز) بیت کوین در یک نقطه به 42.15 دلار افزایش یافت، یعنی 5.4 درصد افزایش نسبت به ارزش خالص اولیه. سهام در نهایت با افزایش 4.85 درصدی در 41.94 دلار بسته شد.
به گزارش دیکریپت، تحلیلگران معتقدند که حجم معاملات تقریباً یک رکورد را شکسته است: اگرچه حجم معاملات به مرز 1 میلیارد دلار نرسید، اما بسیار به آن نزدیک بود.
ارقام بلومبرگ نشان می‌دهد تنها در روز نخست، 994 میلیون دلار معامله صورت گرفته است. تنها یک ETF در تاریخ در اولین روز خود به 1 میلیارد دلار رسید و آن آمادگی ETF بلک راک در ماه آوریل بود.
هشدار !