favicon
ورود | ثبت نام
ظرفیت بازار: حجم(24 ساعت): دامیننس بیت کوین: شاخص ترس و طمع بیت کوین:
خانه
صرافی
پورتفوی
کیف پول
حساب کاربری
ارتباط با کارشناسان ارزخان
پاسخگوی سوالات شما هستیم

اخبار ارزهای دیجیتال

previous
تاریخ: 1400/11/08
next
تیم تجزیه و تحلیل Santiment :

قیمت کاردانو، مانند بسیاری از آلت کوین ها، در 10 روز گذشته به شدت کاهش یافته و 34٪ کاهش را تجربه کرده است . با این حال، آدرس‌های بزرگی که بین 10 هزار تا 1 میلیون ADA دارند، 113 درصد بیشتر در کیف‌های خود از زمان سقوط در 17 ژانویه (27 دی) دارند و 53.6 میلیون کوین را جمع‌آوری کرده اند.
خرید 60 هزار بیتکوین در 2 ماه اخیر توسط آدرس‌های با موجودی بیش از 100‌بیتکوین

طبق داده‌های Santiment نهنگ‌های با دارایی بیش از 100 بیتکوین (BTC) ، همچنان طبق الگوی بلند مدت خود در حال اضافه کردن موجودی خود در محدوده قیمتی 34 تا 38 هزار دلار هستند و در 2 ماه اخیر بیش از 60 هزار بیتکوین به موجودی خود اضافه کرده‌اند.
همچنین جالب توجه است که در مدت 5 سال اخیر نهنگ‌های با موجودی بیش از 100 بیتکوین، 1.7 میلیون بیتکوین به کیف پول خود اضافه کرده‌اند.
‏نماینده پارلمان بلژیک اولین سیاستمدار اروپایی که حقوق خود را به بیتکوین دریافت می‌کند

‏ Christophe De Beukelaer نماینده پارلمان بلژیک، اعلام کرده است که با استفاده از صرافی Bit4You حقوق ماهانه 5,500 یورویی خود را به بیتکیون (BTC) دریافت خواهد کرد.
او با اشاره به Eric Adams شهردار شهر نیویورک که حقوق 3 ماه خود را به بیتکوین دریافت کرده است، اظهار داشته است که انگیزه‌ی او از این اقدام ترویج و تشویق شهروندان و مقامات بلژیک به ایفای نقش پررنگ تر در خصوص رمزارز‌ها می‌باشد.
رکورد شکنی هشریت اتریوم

بر طبق داده‌های Glassnodes هشریت شبکه اتریوم با رسیدن به عدد 1/11 PH/S سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرده است.
این در حالی است که سقف تاریخی (ATH) قبلی مربوط به تاریخ 13 ژانویه می‌شود که برایر با 1/08 PH/s بوده است.
شایان ذکر است که از ماه مارس 2016 که داده‌های هشریت شبکه اتریوم ثبت شده است، هشریت اتریوم (ETH) تقریباً 660 برابر شده است، که نشان از بالا رفتن امنیت شبکه اتریوم دارد.
یک نماینده پارلمان بریتانیا با اشاره به پتانسیل‌های ارز‌های دیجیتال اعتقاد دارد که انگلیس می‌تواند " خانه ارز‌های دیجیتال" باشد.
رکورد شکنی میزان ظرفیت شبکه کاردانو (ADA). در چند روز گذشته با راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز SundaeSwap بر روی شبکه کاردانو شاهد افزایش استفاده از شبکه کاردانو بوده‌ایم و اکنون میزان ترافیک شبکه کاردانو به 93.19 درصد از ظرفیت خود رسیده است.
ارائه خدمات بیتکوین توسط Flushing Bank

کمپانی مادر این بانک به نام Flushing Financial Corporation طبق همکاری خود با گروه سرمایه‌گذاری NYDIG امکان ارائه خدمات بانکی با استفاده از بیتکوین را به مشتریان بانک Flushing فراهم می‌کند.
بر طبق این همکاری مشتریان این بانک از این پس می‌توانند اقدام به خرید و فروش بیتکوین (BTC) و همچنین نگهداری آن در " محیطی امن" بکنند.
بانک Flushing در سال 1929 تاسیس شده است و بر اساس گزارش سه ماهه چهارم سال 2021 خود، میزان دارایی‌های این بانک در حدود 8‌میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.
رشد سهام Apple بعد از اعلام سرمایه‌گذاری در متاورس توسط مدیر عامل آن

‏Tim Cook مدیر عامل شرکت اپل در روز 27 ژانویه در مصاحبه خود اظهار داشته است که این شرکت پتانسیل‌های بالایی را در متاورس می‌بیند و از این رو به دنبال سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌باشد.
به دنبال این اظهار نظر، سهام اپل با نام اختصاری APPL که در ساعات انجام معاملات با 3 درصد افت به 159.22 دلار رسیده بود، بعد از ساعات انجام معاملات نزدیک به 8 درصد رشد داشته است و اکنون به 167.23 دلار رسیده است.
هشدار !